שירות המשלוחים והמוקד הטלפוני שלנו עובדים כרגיל גם בימים אלו

התחייבות לתוצאות תוך 90 יום - או כסף בחזרה!

שירות המשלוחים והמוקד הטלפוני שלנו עובדים כרגיל גם בימים אלו

התחייבות לתוצאות תוך 90 יום - או כסף בחזרה!

נשירת שיער לגברים: למה זה קורה והאם ניתן להחזיר את השעון אחורה

כשזה מגיע לנשירת שיער גברים רבים מוצאים עצמם אובדי עצות. רובם רוצים לטפל בזה אבל לא יודעים אם זה אפשרי בכלל. וגם אם כן – איך ניגשים לזה?

כדי להבין מה עושים נגד נשירה, חשוב להבין קודם כל מה גורם לתופעה המרגיזה הזאת. 

לפני שאנחנו נכנסים לעובי השערה, כדאי שתדעו שהתקרחות גברית היא תופעה די שכיחה. אתם לא היחידים שמתמודדים עם איבוד שיער

בשלב מסויים בחייהם, רוב הגברים חווים נסיגת שיער. סימני התקרחות כאלה מתחילים בדרך כלל בקו השיער הקדמי ובצדדי הראש. 

למעשה, עד גיל 70, רוב הגברים יתמודדו עם התקרחות ברמות שונות ומשיער דליל. 

סיבות לנשירת שיער

על ראש ממוצע יש כמאה אלף שערות, ומדי יום נושרות ממנו באופן טבעי בין 100 לבין 150 שערות. נשירה כזאת אינה סממן של התקרחות, אלא סממן של ראש בריא.

נשירת שיער לגבר מתרחשת ברוב המקרים בגלל שהשלב שבו השערה צומחת מתקצר, והזמן שבו זקיק השיער נח עד שהוא מתחיל לייצר שערה נוספת – מתארך. 

בנוסף לזה, בתהליך ההתקרחות, סיבי השיער על ראשם של גברים רבים הופכים דקים יותר, והם כבר לא כמו השיערות שהיו לנו על הראש עד כה. 

למעשה, התקרחות גברית נובעת בעיקר בגלל סיבות גנטיות והורמונליות, כשההורמון העיקרי שמשפיע על איבוד שיער לגברים הוא הורמון בשם דיהידרוטסטוסטרון. 

ההורמון הזה נוצר מתוך ההורמון הגברי טסטוסטרון, לאחר שזה האחרון עובר תהליך באמצעות אנזים שנקרא אלפא-רדוקטז 5.

לרוב הגברים שחווים התקרחות בקודקוד יש רמות גבוהות של האנזים הזה בקרקפת. הריכוזים הגבוהים של ההורמון הזה גורמים לעליה בריכוז ההורמון דיהידרוטסטוסטרון – ולדילול השיער. 

בדיקת התקרחות – כך תעשו זאת בבית

אם אתם מרגישים שאתם מתחילים להקריח, תוכלו לבדוק את זה בצורה פשוטה יחסית בבית. 

אל דאגה, אתם לא צריכים לבדוק את ההורמונים שלכם או לעשות בדיקות מסובכות אחרות, אלא פשוט להסתרק.

עכשיו, שאנחנו יודעים שגם בראש בריא יש נשירת שיער, כל מה שנותר לנו לעשות הוא להסתרק ולספור כמה שיערות יש על המסרק. 

כדי לעשות את זה בצורה קצת יותר רצינית, ודאו שהמסרק נקי לפני שאתם מתחילים להסתרק. לאחר מכן, השתמשו בו כדי להסתרק במשך כחמש דקות. 

לפני שאתם עושים זאת, חשוב לדעת שלא צריך להסתרק בצורה מיוחדת כדי לבדוק אם אתם מתקרחים. אל תתחילו לחרוש את הראש בכוח רב. סירוק רגיל, כמו זה שעשיתם אתמול יספיק. אלא שצריך לעשות זאת כחמש דקות. 

לאחר הסירוק, קחו את המסרק, תתחילו להוציא ממנו את השיערות וספרו אותם. יש שם בין מאה לבין 150 שיערות? אתם במצב טבעי ורגיל. 

מומלץ לחזור על הבדיקה הזאת מדי פעם, כדי לבדוק אם מגמה קבועה. אם יום אחד גיליתם פחות שיערות על המסרק או אולי יותר – אל תיבהלו! חזרו על הבדיקה הזאת במשך כמה ימים כדי לדעת שמדובר בתהליך קבוע, ולא במשהו רגעי שחולף אחרי יום או יומיים.

נשירת שיער מסטרס

גורם נוסף לנשירת שיער אצל גברים הוא לחץ נפשי. בניגוד להתקרחות הגברית הרגילה, איבוד שיער שנובע בגלל לחץ נפשי הוא מאוד ייחודי. 

בניגוד לנשירת שיער רגילה, סימני התקרחות בעקבות סטרס הם בולטים על ציר הזמן. הכוונה היא שבמקום נשירה איטית וקבועה, תהיה נשירה מהירה ולזמן מוגבל.

בדרך כלל, הנשירה מתחילה כמה חודשים אחריי האירוע שגורם למתח. לרוב מדובר על שלושה עד שישה חודשים. בשל כך, להרבה אנשים קשה לקשר בין האירוע לבין סימני ההתקרחות. 

כך לדוגמא, אם חס וחלילה פוטרתם מהעבודה שלכם בתחילת השנה, יכול להיות שפתאום בחודש מאי תסבלו מנשירה מטורפת בשיער. 

בניגוד להתקרחות גברית רגילה, התקרחות שנובעת מלחץ לא צריכה טיפול מסויים. כמו שהיא הופיעה, ככה היא צפויה להיעלם, והשיער שלכם יחזור לעצמו. 

איך עוצרים נשירת שיער

אם אתם מחפשים פתרון לנשירת שיער לגברים, הגעתם למקום הנכון. ישנם כמה פתרונות וכאן נסקור את הדרכים הנפוצות. 

ייתכן שכבר חקרתם קצת בנושא, וגיליתם שיש שיטות סמי-כירורגיות לטפל בהתקרחות. השיטות האלה, שכוללות השתלות ועוד פעולות שונות, יכולות להיות יעילות, אך הן יקרות יחסית ודורשות תהליך החלמה איטי.

במהלך תקופת ההחלמה, השיער החדש על הראש נראה, איך נאמר, לא הכי טוב. במילים אחרות, זה עלול להיראות כאילו ניסיתם להדביק פאה לראש שלכם.

בזמן הזה, עד שהראש מחלים, רבים מעדיפים ללכת עם כובעים או שהם פשוט נמנעים מלפגוש חברים, מכרים וסתם לצאת לרחוב. 

אם אתם מעדיפים להימנע מהמחירים הכבדים שצריך לשלם כל מי שרוצה לעשות השתלה ותהליכים דומים, ייתכן ואתם מחפשים תכשירים שונים להצמחת שיער. 

במקרה כזה, כדאי לכם לנסות קודם כל מוצרים לשיער מחומרים טבעיים בלבד. הסיבה לכך נעוצה בעובדה שלתכשירים רבים יש תופעות לוואי שונות. 

כשזה מדובר בראש שלכם, תופעות הלוואי בשימוש בתכשירים כימיים עלולות להיות לא נעימות בכלל. בין אם מדובר בפגיעה (גם אם זמנית) בשיער, בפגיעה בעור הקרקפת ועוד.

לכן, תכשירים המכילים מוצרים טבעיים הם עדיפים. 

ערכת טיפול בנשירת שיער לגברים של חברת שורשים עשויה מחומרים טבעיים בלבד, ומתמציות של צמחים שונים. 

בכל הנוגע לתופעות לוואי, לאחר השימוש בערכה של שורשים אתם עלולים לגלות אדמומיות קלה בעור הקרקפת. אל תבהלו! האדמומיות הקלה צפויה לעבור בתוך כרבע שעה בלבד, ואתם יכולים לצאת החוצה ולפגוש אנשים בלי שום חשש.

תוך כמה זמן הטיפול עובד

לטיפול טבעי בנשירת שיער של חברת שורשים יש כמה שלבים. בתוך 60 (כחודשיים) הנשירה שלכם צפויה להפסיק. בתוך כ-90 ימים (שלושה חודשים), השיער שלכם יתחזק ויתעבה, והקרקפת שלכם תיראה טוב.

לאחר התקופה הזאת, תוכלו להפסיק את השימוש הקבוע בערכה של שורשים, ולהמשיך בטיפולים בשמפו מיוחד בביתכם, על פי השינויים שמתחוללים בראשכם.

הערכה של שורשים משלבת תמציות של חומרים טבעיים שנועדו לחדש את פעילות זקיקי השערה ורולר מזותרפי שנועד להמריץ את הדם ולהזרים נוטריאנטים הדרושים לזקיק השערה כדי לחדש את הפעילות שלו. 

האם זה עובד

יותר מ-16,000 לקוחות של חברת שורשים מעידים שהטיפול עובד. במידה ואתם לא מרוצים מהטיפול – כספכם יוחזר לכם.

למרות ההתחייבות להשיב את הכסף בחזרה, החברה פעילה בזכות ההצלחות הרבות שלה בטיפול בנשירת שיער לעשרות אלפי גברים בישראל. 

רוצה להציל את השיער שלך? דבר איתנו

שתפו את המאמר

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך: